Deklaracja dostępności
Treść
Deklaracja dostępności cyfrowej dla strony internetowej
Wstęp deklaracji
Dane teleadresowe jednostki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lipinkach
38-305 Lipinki 44
tel: 134477892
e-mail:gops@gops.gminalipinki.pl;
skrytka epuap: /gops_lipinki/skrytka
NIP GOPS: 685-19-48-564
REGON GOPS: 004010805
NIP Gminy Lipinki: 685-16-48-081
REGON Gminy Lipinki: 370440815
Kod terytorialny gminy: 1205052
Data publikacji strony internetowej: 2020-05-08
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-18
Data ostatniego przeglądu i aktualizacji Deklaracji: 2024-03-29
Status
•Zamieszczone na stronie internetowej informacje publiczne, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości,
Wyłączenia:
•treści będących w posiadaniu podmiotu publicznego: które nie zostały przez niego lub na jego rzecz wytworzone albo przez niego nabyte, albo których dostosowanie do wymagań dostępności cyfrowej wymaga modyfikacji, do której ten podmiot publiczny nie jest uprawniony;
Dokłada się starań, aby bieżąco usuwać stwierdzane bariery na stronie internetowej.
Data sporządzenia deklaracji
Skróty klawiaturowe
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dawid Przybek,email:dprzybek@gops.gminalipinki.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 134477892. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Procedura wnioskowo-skargowa
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej,aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
38-305 Lipinki 44